Постинг
03.04.2019 10:59 -
Защо толкова харесвам blog.bg
Автор: vasilisa1917
Категория: Тя и той
Прочетен: 20709 Коментари: 255 Гласове:
Последна промяна: 03.04.2019 11:00
Прочетен: 20709 Коментари: 255 Гласове:
28
Последна промяна: 03.04.2019 11:00
Харесвам blog.bg, защото всеки ден научвам по нещо ново от неговите потребители.
Ето например, вчера, научих от блогера vmir, че истинското име на континента Антарктида не е Антарктида, а е Антарктика.
Друго нещо, което научих от същия блогер е, че в периода края на юли-началото на септември, южната част на континента Африка и Австралия биват сковавани от антарктически студ.
Колко забавно е да срещаш толкова интелигентни хора...
Вие какво мислите по въпроса?
Само дето се оказва, че Антарктида е името на континента, а Aнтарктика е географски район, ама кой ти гледа такива подробности.
Не се предоверявай на супер-мега-гига интелЕгентетЕ блогъри тука, аз тъй мисля по въпроса. :)
цитирайНе се предоверявай на супер-мега-гига интелЕгентетЕ блогъри тука, аз тъй мисля по въпроса. :)
и аз така мислех, Тера, но изглежда грешим. оказа се, че болшевиките дълги години са ни лъгали за това в учбниците по география. криели са истинското име на континента мръсниците
цитирай срещнах Мъжа на Живота си, подмладих се с 20 ейсе години..,
работим и за бебе / трансвиртуално..
инак, Царска скука, ТОЙ има 666 бели Коня...
акции в Хуй Вей, а сега ми строи, четвърти Дворец, сАм, с две голи ръце..
Любовната Магия работи и без розави хапченца/ само..повярвайте в нея..
поздрави и усмивки за Вас,прекрассна!..
цитирайработим и за бебе / трансвиртуално..
инак, Царска скука, ТОЙ има 666 бели Коня...
акции в Хуй Вей, а сега ми строи, четвърти Дворец, сАм, с две голи ръце..
Любовната Магия работи и без розави хапченца/ само..повярвайте в нея..
поздрави и усмивки за Вас,прекрассна!..
4.
vmir -
Преиначаваш казаното от мен. Което едва ли влиза в модераторските ти задължения.
03.04.2019 11:56
03.04.2019 11:56
А на Тера ще й напомня, че разликата между Свещената Римска Империя и Римската империя е несравнимо по-голяма от разликата между "географски район" и "Континент". За разлика от Василиса, Тера би трябвало да може да ползва английски, вместо да се задоволява с претупан български текст в Гугъл.
цитирайdear mr. vmir,
are you making a difference between the Antarctic and Antarctica?
цитирайare you making a difference between the Antarctic and Antarctica?
Ева666, не забравяй да споменеш и че избраникът на сърцето ти, има голямо и добро сърце, и учи блогерите как да им светкат и мигат постингите...
цитирайDear,
this question is really very important because even in Wikipedia there is a note about Antarctic, see the link below.
Not to be confused with Antarctica.
https://en.wikipedia/wiki/Antarctic
цитирайthis question is really very important because even in Wikipedia there is a note about Antarctic, see the link below.
Not to be confused with Antarctica.
https://en.wikipedia/wiki/Antarctic
vasilisa1917 написа:
dear mr. vmir,
are you making a difference between the Antarctic and Antarctica?
are you making a difference between the Antarctic and Antarctica?
Well, I can see that the first one is an adjective, while the latter one is a noun. So, you could hardly convince me that they both belong to similar entities. It seems obvious for me that Arctic only modifies or defines something, let say the Arctic Circle as Antarctica is practically situated within it. Would you please explain me your version about the difference between both?
dear, tera,
do you realize how stupid mr. vmir is?
he has seen that in english the name is written Antarctica. and then decided that the bolsheviks lied to him for the name of the continent. but he has not noticed the concept "the Antarctic" ... :)))
цитирайdo you realize how stupid mr. vmir is?
he has seen that in english the name is written Antarctica. and then decided that the bolsheviks lied to him for the name of the continent. but he has not noticed the concept "the Antarctic" ... :)))
vmir написа:
It seems obvious for me that Arctic only modifies or defines something, let say the Arctic Circle as Antarctica is practically situated within it. Would you please explain me your version about the difference between both?
It seems obvious for me that Arctic only modifies or defines something, let say the Arctic Circle as Antarctica is practically situated within it. Would you please explain me your version about the difference between both?
да, точно така, Антарктида е у средата на Арктика :))))))))))))))))))))))))))
vasilisa1917 написа:
да, точно така, Антарктида е у средата на Арктика :))))))))))))))))))))))))))
vmir написа:
It seems obvious for me that Arctic only modifies or defines something, let say the Arctic Circle as Antarctica is practically situated within it. Would you please explain me your version about the difference between both?
It seems obvious for me that Arctic only modifies or defines something, let say the Arctic Circle as Antarctica is practically situated within it. Would you please explain me your version about the difference between both?
да, точно така, Антарктида е у средата на Арктика :))))))))))))))))))))))))))
Съжалявам, ще трябва отново да прочетеш какво ти написах за твое улеснение - Аntarctic e прилагателно, отделно Тера правилно те предупреди да внимаваш да не го сбъркаш с Antarctica.
Прилагателно и съществително имат различни функции в граматиката и в английския те биха могли да съвпаднат по форма, но не и в тоя случай, където разликата между тях е повече от очеизвадна. Онлайн преводачите често правят грешки.
the Аntarctic е прилагателно? егати, а аз си мислех, че е името на полярен регион ...
жмире, сигурен ли си, че не ползваш болшевишки онлайн преводач, който нарочно прави грешки за да те злепостави?
цитирайжмире, сигурен ли си, че не ползваш болшевишки онлайн преводач, който нарочно прави грешки за да те злепостави?
vasilisa1917 написа:
the Аntarctic е прилагателно? егати, а аз си мислех, че е името на полярен регион ...
Разбира се, че може да е регион, но може да значи и безброй още антарктически неща, защото Antarctic както вече два пъти ти казах, а сега потретвам, е прилагателно.
Казах ти, че на онлайн преводачи не се доверявам, защото правят много смях, а не си падам по забавленията с хора, които вярват, че машините ще им осигурат знанията наготово, защото не ми се живее в измислен свят.
a ти защо изписваш прилагателното с главна буква? или в английският език така се пише?
цитирайvasilisa1917 написа:
a ти защо изписваш прилагателното с главна буква? или в английският език така се пише?
Този път вече позна! Е, не във всички случаи прилагателните се изписват с главна буква, но този е точно от случаите, в които правилото се различава от българската граматика.
добре, ако the Аntarctic e прилагателното, кое е съществителното?
цитирайvasilisa1917 написа:
добре, ако the Аntarctic e прилагателното, кое е съществителното?
Специално в този случай съществителното е circle - кръга, над 66.5 - тия паралел южно от екватора, в който е разположена огромната част от континента Antarctica но ти си го наричай както едно време Антарктида - хората на възраст трябва да се зачитат и да не бъдат заставяни да бъдат в крак с новостите, защото им е трудно.
Здравей, Василиса. От бога може да се научат много неща, стига да не се впуска в излишни спорове и караници между някои потребители. По мое настояване досега четирима са си направили регистрация. Дори имах възмо жност да се видя с десетина, които пишат и четат.
Поздрави!
цитирайПоздрави!
19.
vasilisa1917 -
http://mikino.blog.bg/izkustvo/2012/05/16/pokana-kym-vsichki.954667
03.04.2019 15:17
03.04.2019 15:17
"Мили приятели,
Присъствието на България в Антарктида ще бъде отразено в постоянна експозиция „Антарктида – българската ледена приказка” в Националния Исторически Музей в Бояна. "
10. vmir - Благодаря за поканата,
16.05.2012 14:28
ще гледам да дойда ако не за откриването, поне за изложбата.
цитирайПрисъствието на България в Антарктида ще бъде отразено в постоянна експозиция „Антарктида – българската ледена приказка” в Националния Исторически Музей в Бояна. "
10. vmir - Благодаря за поканата,
16.05.2012 14:28
ще гледам да дойда ако не за откриването, поне за изложбата.
20.
vasilisa1917 -
http://mikino.blog.bg/lichni-dnevnici/2012/03/09/my-antarctica.917240
03.04.2019 15:18
03.04.2019 15:18
17. vmir - Прекрасни гледки, браво!
10.03.2012 08:29
Това май трябва да е било арктическото лято, какво лято си имала, ако е така.
Поздрави!
цитирай10.03.2012 08:29
Това май трябва да е било арктическото лято, какво лято си имала, ако е така.
Поздрави!
21.
vasilisa1917 -
http://mikino.blog.bg/lichni-dnevnici/2012/02/18/zdraveite.904041
03.04.2019 15:20
03.04.2019 15:20
След красотите и тишината на Антарктдида и трудно пътуване, отново Ви казвам ЗДРАВЕЙТЕ!
11. vmir - Добре се завърнала,
18.02.2012 18:39
хайде разказвай сега, най-вече ме интересуват температурите!
11. vmir - Добре се завърнала,
18.02.2012 18:39
хайде разказвай сега, най-вече ме интересуват температурите!
vmir написа:
Погубват ни всезнайковците. Дори не си правят труд да проверят. Заснежената площ на северния полюс е намяляла с пъти и до броени години ще изчезне необратимо. Всезнайковците обаче ще кажат, че това не било проблем, защото сам щял да се възстанови отново. Пропускат единствено, че нямат и най-малка идея кога и защо ще се самовъзстанови, докато изчезването му е лесно за пресмятане.
mikino написа:
Проблемът с топенето е доста сериозен. Всеки ден се чува тътена от сриването на топящите се ледове. Бях свидетел и на бързото топене на айсберга, който обикаляше базата - с часове ставаше все по-малък, за 10 дни се разпадна. Животинките също са намалели на половина. Не знам... Човеците сме много лоши и не мислим за този прекрасен свят, от който зависи климата на цялата Планета.
Погубват ни всезнайковците. Дори не си правят труд да проверят. Заснежената площ на северния полюс е намяляла с пъти и до броени години ще изчезне необратимо. Всезнайковците обаче ще кажат, че това не било проблем, защото сам щял да се възстанови отново. Пропускат единствено, че нямат и най-малка идея кога и защо ще се самовъзстанови, докато изчезването му е лесно за пресмятане.